Support Center Agent
x1
Phnom Penh
Duties and Responsibilities:
- ទូរស័ព្ទទៅអតិថិជនទាំងអស់ពី Ticket ដែលបញ្ចប់ដោយនាយកដ្ឋាននីមួយៗ ដើម្បីពិនិត្យមើលគុណភាពនៃសេវាកម្ម និងការវាយតម្លៃអតិថិជនមកកាន់ក្រុមហ៊ុនវិញ
- ហៅទូរស័ព្ទទៅត្រលប់ទៅអតិថិជនវិញ (Missed call) ដោយកំណត់តម្រូវការរបស់អតិថិជន បញ្ជាក់ព័ត៌មាន និងបញ្ជូនសំបុត្រទៅកាន់នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធដើម្បីដោះស្រាយអោយទាន់ពេលវេលា
- ធ្វើការជាមួយក្រុមដែលទទួលទូរស័ព្ទចូលមក ដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាមិនមានការហៅដែលខកខាន
- ជាមជ្ឈមណ្ឌលកណ្តាលសម្រាប់ជួយក្រុមនីមួយៗក្នុងការDrop Ticket Complaint ពីអតិថិជន ទៅកាន់នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធដើម្បីដោះស្រាយអោយទាន់ពេលវេលា
- គ្រប់គ្រង និងផ្លាស់ទីសំបុត្រ (Ticket) ទៅអោយនាយកដ្ឋានអោយត្រឹមត្រូវ
- រៀបចំរបាយការណ៍លទ្ធផលការងារឱ្យបានទៀងទាត់ និងជាប្រចាំថ្ងៃដាក់ ជូនទៅកាន់ប្រធានក្រុម
Job Requirement and Specifications
- សញ្ញាបត្រមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ ឬ សញ្ញាបត្រដែលមានតម្លៃស្មើ
- ត្រូវមានបទពិសោធន៍ផ្នែក Call Center ឬ ផ្នែកបម្រើសេវាកម្មអតិថិជន
- អាចធ្វើការជាលក្ខណះក្រុមបានល្អ
- មានជំនាញក្នុងការស្តាប់បានល្អ
- អាចធ្វើការនៅក្រោមសម្ពាធខ្លះ
- មានឆន្ទះក្នុងការបម្រើការងារ
- គោរពពេលវេលាក្នុងការបម្រើការងារ
- មានភាពស្មោះត្រង់ខ្ពស់
- មានទំនាក់ទំនងល្អជាអតិថិជន និង ក្រុមការងារជាដើម
Application Information
Interested candidates should send their CV with leter and a recent photo to HR & Administration Department.
Address: Phnom Penh: Lot #44, Techo Hun Sen Blvd, Village Toul Roka 3, Sangkat Chak Angreu Krom, Hun Sen Blvd, Phnom Penh Email: jobs@cogetel.com.kh Tel: (+855) 081 78 78 15 / 016 67 22 67 (Working Hour)
Closing Date: 30 November 2023
Note Only short-listed candidates will be notified for inerview.
Priority for the early applicants!