Support Center Agent

x1
Phnom Penh

Duties and Responsibilities:

 

  • ទូរស័ព្ទទៅអតិថិជនទាំងអស់ពី Ticket ដែលបញ្ចប់ដោយនាយកដ្ឋាននីមួយៗ ដើម្បីពិនិត្យមើលគុណភាពនៃសេវាកម្ម និងការវាយតម្លៃអតិថិជនមកកាន់ក្រុមហ៊ុនវិញ
  • ហៅទូរស័ព្ទទៅត្រលប់ទៅអតិថិជនវិញ (Missed call) ដោយកំណត់តម្រូវការរបស់អតិថិជន បញ្ជាក់ព័ត៌មាន និងបញ្ជូនសំបុត្រទៅកាន់នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធដើម្បីដោះស្រាយអោយទាន់ពេលវេលា
  • ធ្វើការជាមួយក្រុមដែលទទួលទូរស័ព្ទចូលមក ដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាមិនមានការហៅដែលខកខាន
  • ជាមជ្ឈមណ្ឌលកណ្តាលសម្រាប់ជួយក្រុមនីមួយៗក្នុងការDrop Ticket Complaint ពីអតិថិជន ទៅកាន់នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធដើម្បីដោះស្រាយអោយទាន់ពេលវេលា
  • គ្រប់គ្រង និងផ្លាស់ទីសំបុត្រ (Ticket) ទៅអោយនាយកដ្ឋានអោយត្រឹមត្រូវ
  • រៀបចំរបាយការណ៍លទ្ធផលការងារឱ្យបានទៀងទាត់ និងជាប្រចាំថ្ងៃដាក់ ជូនទៅកាន់ប្រធានក្រុម

 

Job Requirement and Specifications

  • សញ្ញាបត្រមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ ឬ សញ្ញាបត្រដែលមានតម្លៃស្មើ
  • ត្រូវមានបទពិសោធន៍ផ្នែក Call Center ឬ ផ្នែកបម្រើសេវាកម្មអតិថិជន
  • អាចធ្វើការជាលក្ខណះក្រុមបានល្អ
  • មានជំនាញក្នុងការស្តាប់បានល្អ
  • អាចធ្វើការនៅក្រោមសម្ពាធខ្លះ
  • មានឆន្ទះក្នុងការបម្រើការងារ
  • គោរពពេលវេលាក្នុងការបម្រើការងារ
  • មានភាពស្មោះត្រង់ខ្ពស់​
  • មានទំនាក់ទំនងល្អជាអតិថិជន និង ក្រុមការងារជាដើម
Application Information

Interested candidates should send their CV with leter and a recent photo to HR & Administration Department.

Address: Phnom Penh: Lot #44, Techo Hun Sen Blvd, Village Toul Roka 3, Sangkat Chak Angreu Krom, Hun Sen Blvd, Phnom Penh
Email: jobs@cogetel.com.kh
Tel: (+855) 081 78 78 15 / 016 67 22 67 (Working Hour)

Closing Date:
30 November 2023

Note
Only short-listed candidates will be notified for inerview.

Priority for the early applicants!

GIANTFOCUS Closo Cloud Software Technology Transformer